Poniżej znajdziesz zestawienie najczęściej zadawanych pytań dotyczących obsługi zamówień.
Jeśli nie znajdziesz satysfakcjonującej odpowiedzi, prosimy o kontakt.
kontakt@pakujto.pl
+48 781 511 701

Płatności
Czy jeśli dokonuję zakupu na stronie to mogę opłacić zamówienie przez proformę? W jaki sposób mogę wygenerować proformę?Tak, zamówienie można opłacić za pomocą przedpłaty. Podczas składania zamówienia, w metodach płatności należy wybrać pole “Przedpłata”. Proformę można pobrać z linku zawierającym informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
Nie pobrałem proformy podczas składania zamówienia, czy mogę pobrać ją ponownie?Oczywiście – proformę można pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej po złożeniu zamówienia.
Czy oferujecie kredyt kupiecki?Tak, zarejestrowane firmy mogą ubiegać się o kredyt kupiecki po zrealizowaniu dwóch zakupów na kwotę minimum 2000pln brutto. Formularz z wnioskiem pojawi się na koncie automatycznie.
Jak długo jest rozpatrywany wniosek o kredyt kupiecki?Dział finansowy rozpatruje wnioski niezwłocznie po złożeniu wniosku.
Zamówienia
Czy do przesyłki dołączona jest faktura?Faktura zostanie wysłana na maila. Można ją również pobrać na swoim koncie klienta lub poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej na e-mail podany podczas składania zamówienia. Dokument znajduje się w zakładce “Informacje”.
Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?Fakturę można pobrać na swoim koncie klienta lub poprzez link zawierający informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
Dlaczego nie mogę zamówić 1 sztuki taśmy klejącej lub stretchu?Swoją ofertę kierujemy do firm z wielu sektorów gospodarki i pod te potrzeby dostosowujemy optymalne ilości zamówienia.
Dostawa
Jakim kurierem zostanie wysyłane zamówienie?Zamówienia w zależności od gabarytów wysyłane są kurierami DHL, GLS lub inPost
Jaki rozmiar paczki jest wysyłany GLS, a jaki DHL?GLS – suma obwodu paczki nie może przekraczać 300 cm, a najdłuższy bok max 100 cm, max waga 31,5 kg.
DHL – max wymiary paczki to 120x60x60 cm, max waga 31,5kg
Czy mogę zmienić adres dostawy?Po złożeniu zamówienia, w celu zmiany adresu dostawy, które nie zostało jeszcze spakowane, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. +48 781 511 701 W celu zmiany adresu dostawy wysłanego zamówienia należy kontaktować się z przewoźnikiem.
Czy mogę odebrać zamówienie hurtowe osobiście?Jak najbardziej. Wystarczy zaznaczyć taką informację przy składaniu zamówienia. Zostanie Pan poinformowany o możliwości odbioru towaru gdy zamówienie będzie gotowe.
W jaki sposób jest liczony koszt dostawy spedycji?Koszt transportu jest uzależniony od ilości zakupionego towaru oraz odległości. Przyjmujemy 4zł netto/ 1m3 / 1km. Ale nie musisz się przejować liczeniem, zrobimy to za Ciebie i w koszyku zobaczysz odpowiednią kwotę.
Czy mogę zamówić Piankę PE na palecie?Nie rekomendujemy tego rozwiązania przez wzgląd na dużą objętość towaru i małą ilość, która zmieści się na palecie.
Dlaczego nie ma darmowej dostawy?Staramy się oferować klientom na tyle atrakcyjne rabaty ilościowe, żeby koszt wysyłki nie był przeszkodą do złożenia zamówienia :)